مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-29اقتصادي

فارس من| مشکلات جاده بین مزارع چرام تنها به یک دلیل


برخی کشاورزان چرامی به خصوص در روستای بلدان از مشکلات جاده بین مزارع گلایه کرده اند که رییس جهاد کشاورزی استان جواب آن را در یک موضوع خلاصه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مشکلات کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع راه و جاده میان مزارع مربوط می شود که به دلیل معارضات و همچنین تقسیمات ضعیف اراضی در برخی نقاط این مشکل همواره وجود داشته است.

اما از سوی دیگر کشاورزان و باغداران انتظار دارند که مسئولان مربوطه جاده های صعب العبور و سخت گذر بین مزارع کشاورزی را برای آنها هموار کرده تا در فصل های مختلف کاشت، داشت و برداشت با مشکل روبرو نشوند.

در همین زمینه برخی از کشاورزان چرامی با درخواست خود در سامانه فارس من با عنوان با ترمیم جاده اصلی بین مزارع شهر چرام از کشاورزان حمایت کنید خواستار پی گیری این موضوع شده اند .

  آن ها در ادامه آورده اند: جوانان شهر چرام و روستاهای تابعه خصوصا روستای بلدان با وجود نبود هیچ گونه زیرساخت اشتغالزایی، خودجوش آستین همت بالا زدند و درآمدشان را از کشاورزی به دست می آورند اما با سختی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند که هیچ ارگان و مسئولی زیر بار نمی رود.

جوانان روستا نیاز به ترمیم جاده هستند که نصف درآمدی که از کشاورزی بدست می آورند صرف خسارت به خودروهای خودشان می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکلات جاده بین مزارع چرام تنها به یک دلیل

فارس من| مشکلات جاده بین مزارع چرام تنها به یک دلیل